TrkoGazije

21.11.2021.

“Nakon dugo vremena se pridružujem Šapicama u šumskim pustolovinama. Ovaj put, plot twist – bilo je 20 km šume, ali ovaj put trčanja. Odličan trening su nam složili Marija i Miša sa svojim moćnim Garminima i tragovima kojih je bilo više nego staza tako da sad imaju još par tragova. Skupilo se nešto visinske razlike, Kapovac i Petrov vrh, sve sa startom i ciljem u planinarskoj kući Gazije. Osim što smo iskoristili divan dan, maknuli smo se od zračenja mozga.” – napisao je Kruno Budimir

* * *

“Da se po jutru dan poznaje – ne bi se ni pomakli iz kreveta jer gusta magla i -1°C nisu baš obećavali. Na startu u Gazijama se okupilo nešto manje trkohodača nego što smo očekivali, ali tu smo došli radi sebe pa bolje išta nego ništa. 🙂 Start trkohoda je bio prohladan ali obećavajući i već nakon 4 km se skidamo u kratke rukave. Grane na stablima nas podsjećaju da bi trebali staviti naočale koje nisu tu za modni ukras, na glavi nego da nas zaštite. Dolazimo do “Međe” i donosimo jednoglasnu odluku – nastavljamo prema vrhu Kapavac (792 m/nv). Malo hodanja malo trčanja i kod odašiljača smo. Nezaobilazno fotkanje da se to ovjekovječi i krećemo natrag. Putem smo sreli planinare i blowere lišća. Naime dečki su s motornom spravicama raspuhivali lišće s biciklističke staze (malo suludo u prirodi micati lišće ali znaju oni valjda zašto to rade). Uputili smo se prema Petrovom vrhu (701 m/nv) koji smo na kraju ipak zaobišli jer je bilo puno kamenja i granja, i bilo bi suviše opasno. Spuštamo se dalje… Sječa drveća je učinila svoje i otežala nam povratak na stazu ali nije umanjila užitak boravka u prirodi. Na kraju smo, na moje iznenađenje, skupili 20 kilometara, iako je prvotni plan bio samo 14 km. Eto, što vam priroda i dobro društvo napravi.” 🙂 – napisala je Marija Bešlić

“Prije svega lijepo je imati jednog Branka Tivana, kod koga se uvijek može: dokotrljati, parkirati autić, zakloniti od kišice, oprati rukice, zapaliti vatrica, sjesti na hoklicu, staviti nešto pod guzicu, ispeći kobasica, krumpir i slanina. Hvala Brankec, živ bio i vazda novih soba napravio. 🙂

Na trkohod smo javno pozvali sve zainteresirane i osobno poznate zaljubljenike u planine iz Osijeka, Orahovice, Našica, Slatine, Požege, Donjeg Miholjca, Valpova… Neki su dobili zabranu dolaska, neki se napili, neki zaspali, predomislili, udali, razveli, odustali ili nešto drugo za sebe odabrali. A mi smo se baš dobro zabavili, trčali, hodali, snimali i nimalo umorili. Susreli smo planinare iz VK i OS, čak i nekoliko biciklista, usput se pozdravljali i naslikavali sa dragim ljudima: Davor, Dragica, Tomislav… Sve drugo što vas može biti zanima – potražite u našoj galeriji fotografija i video zapisu.” – napisao Miša Nicinger glavom i bradom. 😉

Fotke su priložili: Davor Matas, Mario Pavičić, Marija Bešlić i Kruno Budimir

* * *

Ukoliko trebate: webshop, web hosting, cloud, VPS, izradu, dizajn i održavanje web stranica – obratite nam se sa povjerenjem, jer Internet je naše igralište – midnel.hr