Novogodišnji pohod 2021.

01.01.2021.

Novogodišnji pohod je idealan za izbacivanje nakupljenih blagdanskih otrova iz tijela, duše i uma. Dobar je i za aktivno opuštanje, i druženje sa zaljubljenicima u prirodu & planine. Namjena mu je detox ali i višesatni odmak od uobičajenih životnih izazova koji su pred nama.

Snježni pokrivač na Papuku, vjerojatno neće dočekati objavu ovog kratkog osvrta na pohod, ali je nama tih  5 – 10cm snijega donijelo puno radosti, a pojedinim trejlerima u tenisicama i mokre noge unatoč GTX membrani. 🙂

Standardna novogodišnja ruta (~ 14 km): Jankovac 475m > Greben Kovačica > Mordor > Ivačka glava 912,5m > Stari šumarski put > Koprivnato brdo (Mišino brdo) 852m > Anđina baraka 720m > Nevoljaš 740m > Jezerce 560m > Žene 10 min. > Jankovac.

Tradicionalni novogodišnji pohod na Ivačku glavu

Ispratili smo prastaru i tradicionalano obilježili ulazak u najnoviju 2021. godinu. 🙂 Već 13 godinu (tako barem kažu drevne legende) uspijevamo odradili novogodišnji pohod prema Ivačkoj glavi. Iako je i prošli tjedan snijeg zabijelio Jankovac i vrhove Papuka, zbog visoke temperature se počeo topiti. Sa Jankovca smo odlučili ići Grebenom Kovačica. Umjesto nekadašnjih skliskih balvana, potok prelazimo preko novog Bolničkog mosta i krenulo je zagrijavanje. Dobro smo se ugrijali do Partizanskog groblja, a to nam je bilo potrebno jer smo se pothladili od snijega. Prolazimo čarobnu šumu (Mordor) i penjemo se na Ivačku glavu. A tamo snijega za izvoz i naša osječka Šapica Dražen. S obzirom da njegove Mare nije bilo – za potrebe fotografiranja je dobio zamjensku. Na Ivačkoj uobičajeni foto sejšn, predivan pogled, plavo nebo snijega dovoljno za snjegovića – pa gdje ćeš bolje!? Nažalost snijeg se počeo pretvarati u blato nešto prije Nevoljaša, pa nije bilo prilike za predugim zadržavanje. Sreli smo druge planinare i zaljubljenike u prirodu poželjeli im sve najbolje u Novoj godini i nastavili svojim putem. Stižemo do znaka “Žene 10 min.” Samo da se zna – žene su bile tamo i treba min. 30 min do Jankovca… Spustili smo se prema automobilima, a na Jankovcu nakupina ljudi. Svi su pohitali iskoristiti zadnje sate u snijegu, a kako i ne bi kad smo silom prilika prošle godine proveli više vremena zatvoreni u 4 zida nego uživali u ljepotama prirode.

Marija Bešlić

Garmin pametne ure su danas imale “žutu minutu”. Naime, Marijin se nije udostojio niti pokrenuti, a moj se u trenutku pritiska na start gumb uzjogunio i krenuo updjetati i to baš GPS softver, pa nešto šesto (grrr). Ukratko, nedostaje mi više stotina metara prije nego se lumen od sata opametio i počeo raditi ono za što je namijenjen.

Vama dragi moji, predstavljam video zapis i galeriju fotografija koju sam naklikao uz pomoć Marija i Marije, i nadamo se skorašnjem susretu na nekom planinarenju, trkohodu, cestovnoj ili trekk and trail utrci. Do tada, ostajte mi zdravi, vedri, čili…

* * *

Ukoliko trebate: webshop, web hosting, cloud, VPS, izradu, dizajn i održavanje web stranica – obratite nam se sa povjerenjem, jer Internet je naše igralište – midnel.hr