Vučedol trail 2024.

31.08.2024.

Ovakvu utrku može osmisliti samo naš jedan i jedini Siniša Jonjić. 🙂 Utrka u kojoj nema kraja iznenađenjima, utrka u kojoj ženi ne ostaje ni trunčica ženstvenosti. Trčanje po prašini gdje ne vidiš 3 m ispred, niti oko sebe. Trčanje kroz Dunav, zato sto se njemu baš tako htjelo. Trčanje po zarasloj šumi gdje nitko, osim njega, nikada vjerojatno nije prošao. Trčanje po živom blatu, koje je vjerojatno sam napravio jer nije moguće da u šumi sada ima blata!  Penjanje na uspon na koji se nije moguće popeti (vjerojatno nije uspio ni on), ali mi moramo….eto to je otprilike bio sinoć na Vučedol trailu – napisala je Jasna Pavičić

* * *

Želim vam se iskreno zahvaliti na fantastičnoj organizaciji trail utrke! Staza je bila savršeno označena, a svaki detalj, od okrijepnih stanica do sigurnosnih mjera, bio je pažljivo osmišljen. Vučedol trail nije razočarao, čak bi i rekao da je postavio standard za ostale utrke u ligi (posebno se to odnosi na jednu organizaciju). Od prijema, podijele startnih paketa, ozvučenja, glazbe, toaleta, stolova i mjesta za sjediti… ma SVE. Stvarno su si dali truda s obzirom da se mimo naše utrke nogama vozila i utrka dvotočkašima. Staza TOP. Dunav u svom najglamuroznijem izdanju, red šume, red pijeska, red makadama i malo ceste. Odlično! Sve što prosječni trail trkač može poželjeti od staze. Naravno, Siniša je sve to začinio sa malo orijentacije i za ove velike na velikoj stazi malo gacanja i hlađenja u Dunavu. Jedino što bi zamjerio je temperatura. Ali organizator na to nije mogao da utječe. Ovaj put ćemo okriviti… kako tko želi – retrogradni Merkur, ljeto, sunce, Boga, klimatske promjene ili možda najlakše ORGANIZATORA (šalim se naravno). 🙂 Nemam zamjerke i da se sve udruge ovoliko potrude i daju si truda ova naša liga bi bila milina (ne kažem da ovako nije). Posebno cijenim trud koji ste uložili u stvaranje zajedničkog duha među natjecateljima. Atmosfera je bila nevjerojatna, piva, hrane, vode, sokova, volontera… Moj rezultat OK, jer nisam dugo trčao i ovaj put ćemo to preskočiti… Treba formu brusiti od ljetne stanke, a Vučedol trail je bila perfektna stanica za početi. Jack Lovelock, ekolog i futurist: “Također razumijem da pobjeda ne znači uvijek prvo mjesto – to znači izvući najbolje iz sebe.” – napisao je Danilo Cimbljaljević

Kompletan video zapis (68 min).

Vučedol Trail je pustolovna i avanturistička trail utrka koja nudi izbor između kratke utrke – Golubica trail (13 km) i duge utrke – Golub trail (24 km). Staza je pustolovni trail koncept što znači da je označena službenim oznakama organizatora, a moguća su i iznenađenja. Utrka nas je iscjedila do kraja! Za ovakvu utrku se trkač ne može pripremiti, a planovi utrke padaju u vodu nailaskom na iznednađenja na stazi. Vrijeme je bilo vruće i teško za trčanje. Staza utrke je bila dobro markirana i označena, no unatoč tome bilo je dosta lutanja i to sve govori o težini staze. Plan utrke dogovoren s trenerom – bio je trčati da mi bude ugodno prvih 5 km, nakon toga postupno ubrzavati te od 17. km stisnuti do kraja. Prvi dio utrke tamo negdje između 2. i 3. km prestala je ugoda trčanja jer smo mi trkači spašavali svoje zdravlje. Naime trebali smo trčati uzbrdo po etažama, no u isto vrijeme su se biciklisti spuštali nizbrdo. To je dovelo do našeg usporavanja te pomicanja lijevo ili desno ovisno o biciklistu. Taj dio staze je apsolutno promašen jer je bila ugrožena sigurnost i jednih i drugih. Kad smo završili s njima nastavili smo trčati do prve okrepe na 6. kilometru. Do 9. km sam se mogao držati plana utrke, a onda slijedi prva KT na otočiću nasred Dunava. Do nje smo morali ići pješke kroz Dunav cca 200m i tako nazad na obalu. Dunav nas je učinio mokre, noge su bile teške i umorne od gacanja po rijeci, najdublji dijelovi su nam bili do pasa. Nakon toga slijedi 3 km netrčljivog terena kroz šumu i obalom. Dunav je ostavio u šumi debla i granje tako da smo imali jako puno prepreka za prolaziti i probijati se. Iz tog razloga sam pokidao sunčane naočale. Kada smo išli obalom Dunavom morali smo čupati noge iz mulja. Neizmjerno crpljenje snage i narušavanje tempa i brzine utrke je trajalo do 2. KT na 12. km. Odande slijedi iznimno teško penjanje kakvog se ne bi postidjeli vrsni planinari, a kada smo sišli sa brda onda smo se našli u močvarnom dijelu gdje smo izgledali gore od divljih svinja.

Video sažetak (12 min.)

Dolazimo do druge okrepe na 16-om km tamo se zadržavam duže dok sam si pripremao elektrolite i tamo me 5 trkača prolaze. Krećem dalje i osjetim da kopnim sa snagom tako da odlučujem lakše krenuti kako bi oko 19. km pokušao što više ubrzati. Uspio sam 19. km brže odraditi, no morao sam malo usporiti kako bi iskontrolirao utrku do kraja. Dolazim sam u zadnji kilometar koji je predviđen orijentacijski i nije ucrtan u GPX staze. Tražim kartu sa svojim startnim brojem na kojoj su ucrtane dvije KT. Pokušavam smiriti disanje i puls te se koncentrirati na kartu da pronađem točke koje se nalaze usred velikog vinograda koji se sastoji od stotine redova. Prvu točku pronalazim nakon 2 minute trčanja/hodanja, no drugu tražim i ne nalazim ju tako brzo. Izlazim na makadam i vidim volonterku te ju pitam za 2. KT ona me usmjerava u susjedni red i govori mi da se poslije nje držim ceste do cilja. Zaista druga kontrolka mi je bila u susjednom redu, izlazim na cestu i nakon minute trčanja vidim zastave na cilju no ispred mene je bodljikava ograda i ne mogu ići kroz vinograd do nje. Odlučujem ići cestom do ulaza u imanje i dolazim do cilja no znatno šokiran jer dolazim sa krive strane cilja. Ulazim u cilj sa osjećajem kao da sam nešto ukrao, dobivam medalju i upisuju me da sam došao. Tada mi ništa više nije jasno i nakon toga pronalazim organizatora da ga pitam o toj misteriji ulaska u cilj. On mi govori da je sve regularno da jedni trkači ulaze s jedne strane drugi sa kontra strane u cilj što ovisi o našim kontrolnim točkama i našem snalaženju. Startni paket ove utrke je  bio dobar. Za kotizaciju od 25,00 € dobio sam torbicu sa logom utrke, bočicu za vodu, startni broj, energetski gel, ziherice, letak Vukovar za sva vremena, pamučnu majicu, ledenu kavu, poklon bon za obrok i kavu te poklon bon za piće. Poslije utrke je bilo napretek svakakvog pića, a za obrok je bila čobanac. Finišerska medalja je bila od metala. – napisao je Dejan Hadžikarić

* * *

Svršili smo 6. kolo SBTL-a i iznimno dobro se zabavili. 🙂 Moram priznati da mi je nejteže od svega pao izlazak iz Dunava poslije ovjere na prvoj kontrolki (KT 1.) jer taj osjećaj blaženstva, osvježenja i užitka, jednostavno nije moguće riječima opisati, a možda niti snimkama dočarati. 🙂 AK Maraton iz Vukovara  je sa partnerima, utrku izvrsno organizirao i realizirao. Volonteri su bili na visini zadatka, imali smo izobilje prije, tijekom i poslije utrke, tako da su trkači i biciklisti dobili porciju adrenalina, dobre zabave, muke i znoja, dobre glazbe, poklončića, bile su tu i nove zanimljive starosne kategorije (dede, babe, tate, ma svašta nešto), na kraju svega, plesne točke na afteru su pokazale, da staza uopće nije bila teška niti zahtjevna. Ima prostora da se to još malo zakomplicira i oteža, sudeći po plesačicama (Iva Petrović & Mirela Kristek). 😉 Ovoga puta smo na stazi imali jednu živu kontrolu i 2 plus 2 tranzicijse KT sa cvikanjem startnog broja i zemljovida sa skrivenim kontrolnim točkama, koje smo Luka i ja dosta brzo pronašli. Sve u svemu utrka za pamaćenje i ponovni dolazak 2025. godine. Čestitke najboljima i lijep pozdrav na sve strane. Vidimo se dragi moji.

Rezultati: https://www.stoperica.hr/rezultat/vucedol-trail/188

* * *

Ako trebate: webshop, web hosting, vlastiti server ili dizajn web prezentacije – pišite na info@midnel.hr i zatražite ponudu, jer Internet je naše igralište – https://midnel.hr