Pohod ZA EU

22.01.2012.

Iako je jutarnja kiša pokušala pomrsiti naše planove za još jedan pohod – ne nismo se dali, te smo se spremno uputili na naše redovito polazište Jankovac.

Putem, suncem obasjani stižemo do šarenog stupa gdje nalazimo razbijenu tablu lovačke udruge, a kako smo mi savjesni, spremno smo se bacili na posao i popravili… Ah, kako je fora raditi dobra djela! 🙂

Nastavljamo prema Češljakovačkom visu ali smo odlučili obići i poznatu Jamu Suhodolku, oprezno smo se približili jami zabilježili par snimaka i nastavili dalje…

Put prema Češljakovačkom visu – a ne, ništa od toga plan se naglo promijenio konstatacijom da smo gladniiii! Skrećemo smrekovom šumom kroz snijeg strmoglavo prema Trišnjici…

Pošto smo jeli i upisali se u knjigu posjete slijedi grupna fotka na ljuljački. Po vrlo zaleđenom putu dolazimo do Šumarskog fakulteta gdje malo zastajemo fotkamo okolinu, krila aviona, a zatim i izvor snježne gospe, pa put pod noge preko jezerca do Majerovih livada…

Nastojimo izbjeći Talijanski jarak te krećemo preko Majerovih livada. U staroj bukovoj šumi nailazimo na žensku Božikovinu koja je prepuna crvenih bobica rekli bismo Božana, Božena ili možda Božica jer te crvene bobice su neizbježan detalj Božićnih dekoracija..

Kako bilo, mi smo put nastavili preko stijena do Jankovca i tako naš put završava sa petosatnim hodom…

Nikolina Tomić

Joj, naša Nikolina nije niti svjesna svoje pogreške! Upravo je otvorila čarobnu škrinjicu i pokaza se dostojnim, ne protivnikom, već suradnikom. Od sada pa nadalje očekujemo sve više priloga, tekstova, fotografija, video zapisa i dobrih vibracija, bez obzira jesmo li se znojili skupa ili ne. 🙂

Današnji pohod otkriva još neke zanimljive detalje. Mario osim izdržljivosti gorštaka ima smisao i sve predispozicije za vodiča. Sukladno tome vrijedno zapisuje u ROM memoriju sve naše zajedničke ali i samostalne putešestvije, pamti stazice, puteljke, odvojke, stijene, panjeve, vrtače, čita tragove, tumači pojave,… Barbara je ovim 300 minutnim pohodom potvrdila status najmlađe Šapice koja sve napore podnosi sa smiješkom i lakoćom kakva se rijetko viša na našoj omiljenoj planini – to uistinu budu nadu za sjevernjake. Dosta je bilo vladavine južnjaka. Mi smo Papukovi – Papuk je naš! 🙂

Ivona osim što ponosito gazi u teško stečenoj crvenoj uniformi – polako ali sigurno postaje lider za velike pustolovine i planinarske pothvate. Jedino ne bi valjalo da negdje u šumi naletimo na komandanta Marka i vukove sa Ontarija. 😉 Poznate i manje poznate staze su za nju odveć jednostavne, pa nas sve više i sve češće vodi prečacima, stranputicama i okolo-naokolo u maniri prekaljenih ISPO-vaca. Tko zna možda za koju godinu zamjeni Berljaka i povede ekipu put Nepala…

Sve u svemu naša se mala skupina počela povećavati, rasti u visinu, širinu i dubinu. Ne samo u kg žive vage – već u kvaliteti, kvantiteti i općenito pristupom problematici. Šteta je što su nam Romeo i Dejan prečesto zauzeti, a mnoge stare Šapice ne uspijevaju pronaći dovoljno motivacije i vremena za zajedničke trenutke u prirodi. 😐

No kako je krenulo (Hrvati zaokružiše ZA) cijela EU je pred nama i oko nas, a tu je i brdoviti Balkan. Treba sve to prehodati. Zapjevajmo u to ime: “Od Vardaraaa pa do Triglavaaa” ups… pogrešna strana ploče… “Od Karpataaaa pa do Pirinejaaaaa”.

Kao i uvijek – jedni se raduju, drugi tuguju, treći koriste gužvu, četvrti dižu revolucije – pa opet ispočetka. Zlobnici bi rekli: “Na zapadu ništa novo – na istoku stare priče.” Osim toga netko je jednom rekao: “Povijest čovječanstva je jedan veliki rat sa kraćim prekidima da se smisli novo i ubojitije oružje!” 🙁

Zato ne zaboravimo što smo danas naučili i doživjeli. Bitno je što više hodati dok se još ima gdje i sa čime hodati jer svega će biti – samo nas neće biti. Do sljedećeg pohoda udrite brigu na veselje i zadržite osmijeh na licu jer tako je lijepo biti sretan.

P.S.
Neće vam se ruka osušiti ako napišete kakav kometar, najavu, priču, doživljaj, san ili zaželite nekome dobar dan. 🙂

19 comments

• Dejan

…eo prošli vikend mi je bio radni,a slijedeći sam slobodan te planiram spavati i drijemati!hheh,al tek navećer jer planiram sa vama u nekakvu šetnju 🙂 pozz ekipi

• To te ja pitam, Dejo 🙂

Riječ po riječ i imat ćemo novog tekstopisca 🙂 uz malo prakse, biti će to priče za pet…

• Davor Os

Teško je voljeti nešto a onda Vam netko to uzme,volim Papuk, hodati po njemu….srce me boli kad Vas gledam na meni dragim mjestima ali leđa ne daju.
    Ali biti će…..nadam se uskoro opet.

• Miša

Ninna instaliraj Google Chrome ili Mozilla Firefox preglednik da napokon možeš pisati komentare. 🙂

• JASNA

Sa zakašnjenjem od sat vremena u polasku, krenula sam sa svojim ljubimcem kokerom od žičare za Veliku. Na povratku svratila do Nevoljaša sve u nadi da ću slučajno susresti ovu simpatičnu ekipicu čije slike upravo gledam. Mislim da sam vidjela Mišine tragove u blatu i odsjaj Ivonine prekrasne jakne. Malo sam se bojala hodati sama, ali spoznaja da je Ivona u GSS i ipak tu negdje u blizini hrabrilo me. I stavrno je dan bio prekrasan kako si rekla Ivona.

• klikunaš

kako poslovice znaju biti netočne “prvi mačići se NE bacaju u vodu ” Bravo Nina .
    Vidim da predobro poznajete naš lijepi Papuk.
    Spremamo priču za Valentinovo.
    Pripremajte se !

Dok sam pisao vrtio mi se ovaj song:
    … i Vi će te imati svoja imena na papučkim bulevarima … Hvala na promociji i prezentaciji planinarstva i dr.
    ( a pokuda onoma koji ostavljaju smeće na Nevoljašu )

• Pozdrav,
    redovito pratim vaše planinarske izvještaje, a posebno se radujem kvalitetnim fotografijama s tih izleta za što imam samo riječi hvale; bravo Miša, bravo Ivona!
    Još bih htio pozvati Davora Os da mi se javi na mail / blog – čitam da ima problema s leđima pa bih ga nešto pitao u vezi toga, a budući da se radi o zdravlju ne znam bi li to imalo smisla ovako javno.
    73 Damir
    (da, i radio(ne)aktivan sam)

• Davor Os

Damir.

Ne uspjevam naći Vašu adresu.

• @Davore Os – Nije vam nitko oduzeo Papuk.. on je tu, i strpljivo čeka da vi izliječite leđa… bolje da se to sanira kako treba, nego kasnije da bude još većih posljedica zbog nestrpljenja… Damoriva adresa piše na njegovom blogu.

@Damire – hvala na čitanju i praćenju. Ako se ne varam, bili smo barem jednom na istom pohodu – Uspon na vrh Papuka zapadnim grebenom za Međ.dan planina 2009.?

@ Klikunaš – zgodna pjesmica… thnx 😉

@ Jasna… trebali ste nam javiti da ipak dolazite, pričekali bi vas… znate da nije baš pametno sam skitati, osobito kada se tek vraćate u formu… i sljedeći put da nisam čula izgovore, poput “kiša, budilica, vjetar, sunce” 🙂

• Damire, vrijeme je za buđenje iz neaktivnosti HI. Za tu namjenu preporučam nezavisni 9A HAM portal portal http://www.qrz.com.hr 🙂

• @DavorOs – poslao sam ti mail
    @Ivona – imaš pravo za jedanput 2009. ali to je bilo drugi put, jer čini mi se da sam negdje kod vas pročitao da ste istim povodom bili i 2008. na Točku, pa je to onda ukupno dvaput:)
    @Miša – zar misliš da vas tamo ne pratim? – samo isto kao i ovdje nemam ništa pametno za reći. Sve što sam imao za reći i napraviti kao operator učinio sam to od 75.-79. u YU2BOP.
    Kasnije u 80. bio sam 2KC, u 90. 3KC, no to nije vrijedno spomena. I napokon, čitavo to vrijeme bio sam konstruktor (uglavnom QRPp)i na to sam ponosan, ali i tome je unatrag 5-6 godina

došao kraj.
    Pozdrav svima,
    Damir

• Damire, bilo bi lijepo evocirati uspomene na vrijeme prije interneta i osvježiti konstruktorsku sekciju na “QRZ.com.hr”. Svi prilozi, opisi, sheme, fotke i slično su više no dobro došli.

Samogradnje QRP uređaja oduvijek su bile omiljene među radioamaterima – u to ime dižem ovu šalicu planinarskog čaja i s nestrpljenjem očekujem prilog za HAM portal. 😉

• nninna

hvala svima!!!!
    evo jedno iznenađenje :)..za sve!!!

• O pa ovo je superiška! 🙂 S obzirom da prvi put čujem ovu pjesmu ne znam jel’ smijem dodati da su slike izvrsno uglazbljene. 😉

• Oooodlično, Nina!! Baš smo super ekipa…

• nninna

tnx!!!
    ekipa rasturaaaaa 😀

• Ivica

I ja vas pratim po planinama toliko koliko mogu mastati. Uvijek sa radoscu citam i gledam vas cjelokupni sadrzaj.

• Gospon. Ivica, ako ikad uspijemo zaraditi neku veću lovu, dolazimo svi skupa na planinarenje u Brazil! 🙂

Misa, hvala na poruki. Kad dodete bit ce mo vam pri ruci (Marcija i kako ti uvijek kazes moja malenkost) kao prevodioci i nastojati da uspostavimo vezu izmedu vas i jednog aktivnog planinarskog drustva.

Jedno planinarsko drustvo iz São Paulo ima svoj ured i clanove koji upucuju o opskrbi, pripremaju i prireduju i prate iuspone za one koji zele probati planinarenje.

U manje vise blizoj okolici grada São Paula (grad se nalazi na vise od 700 m nadmorske visine) ima nekoliko mjesta za planinarenje. Vrlo cesto mnogi koji uopce nisu planinari, koji nepoznaju puteve, nemaju planinareske vrstine skupe prijatelje i u druzini i upute iz São Paula silazeci njima nepoznatim putevima prema moru. Smatraju da prema dole nece biti poteskoca, i vrlo se cesto na putu izgube i tada hrabri i vec vjezbani vatrogasci moraju da ih pronadu.