Dobre vile

20140713_slatinski_drenovac_ivacka_glava_mala13.07.2014

Na početku pohoda sam manje-više uspješno prognozirao čak dva od moguća tri scenarija. Jedan je bio bliski susret divljim zvijerima, što se i dogodilo, a dugi sa šumskim vilama. Srećom nisam našao na lovce jer bi to mogla biti treća (ne)sreća. 😉

Priča je odavno trebala biti napisana i objavljena, no s obzirom na zanemariv broj sudionika, prvo sam kao što to i dolikuje dobrom domaćinu, skuhao ručak (gravče na tavče sa kobasicama), zatim sam zajahao bicikl i odvozio 35km, a potom ispekao palačinke. Sada napokon mogu napisati par riječi o današnjim planinarskim zgodama i šumskim susretima.

U Slatinskom Drenovcu me dočekala SMS poruka u kojoj je pisalo “otkazujemo dolazak”. Žurno sam nazvao Miroslava i Cigu, ne bili doznao što ta dvojica rade i kuda se skitaju, no obojica su bila u carstvu snova. Preostalo je samo zasukati rukave i krenuti na uspon grebenom Sokoline, kako je i najavljeno. I tako smo nas dva (Ken i ja) krenuli u osvajanje Ivačke glave. 🙂

Prvih 200 metara je prošlo kao podmazano, a zatim šok i nevjerica – sve je zaraslo o metar visoki korov bez vidljivih znakova prolaska planinara. Srećom zeleni živi zid se prostire samo nekoh 50 metara poslije čega staza poprima uobičajene izgled, preglednost i prohodnost.

Minute i sati prolaze u obilatom znojenju, razmišljanju, razgovaranju (sam sa sobom), fotkanju i snimanju, slijede bliski susreti sa odraslim primjercima divljih svinja, a za sat vremena pokraj mene su protutnjali graciozni jeleni i košute.

U trenutku uspona kiša se još uvijek nije razmahala, a grmljavina je samo upozoravala na pojačani oprez. Na vrh dolazim nekoliko sekundi poslije našičkih cura (Marina & Danijela). Družimo se na vrhu, fotkamo, ručamo, a ja nevoljko odustajem od direktnog spusta sa Ivačke glave do Slatinskog Drenovca, istim putem kojim sam i došao.

Pristajem na opciju zajedničkog spusta, u dobrom društvu, do Jankovca odakle će me prevesti do Merive parkirane u centru Slatinskog Drenovca.

U međuvremenu je kišica raspekmezila stazu, pa se pažljivo spuštamo grebenom Sokoline, dok nas navigacija nije upozorila umilnim glasom “Odmah skrenite desno!”. Poslušno dajemo žmigavac i za tili-čas stižemo do partizanskog groblja i balvana preko potoka Kovačica. U međuvremenu se kišica razgoropadila i natjerala troje pitomih planinara na brzinsko maskiranje u “kišne ljude”. Kližemo se, no makadam je blizu tako da nije bilo većih problema i poteškoća

Na Jankovcu, zatišje bez oborina, pa moje suputnice iz automobila vade termosicu vruće vode i kuhaju tople napitke po želji. Izbor je uistinu velik i ja biram čaj od koprive, dakako bez šećera.

Danijela vozi, Marina navigira, a ja pametujem odazada. Kiša se ubrzo pojačava i pretvara u prolom oblaka. Napokon mi dolazi iz “dupeta u glavu” i spoznajem činjenicu da su njih dvije moje današnje dobre vile, jer da me nisu pokupile na Ivačkoj glavi – spust dolje po toj kiši i blatu bi se pretvorio u veleslalom sa bezbroj padova, mokrim nogama i brojnim psovkama. Srećom to se nije dogodilo. 😉

Djelić mojih i komadić naših današnjih putešestvija možete pogledati u video zapisu i na fotkama koje sam snimao usput.

Do novog susreta sa vama, doviđenja.

4 comments

• Davor

Mene je najava kiše odvratila od pohoda na Planinu.
    Čestitke na tvom prvom samostalnom pohodu (iako ne do kraja zahvaljujući tvojim dobrim vilama).

Inače Marinu si upoznao prije mjesec dana ( i malo više) kada smo svi zajedno hodali po stjenjacima Krndije.

• Miroslav

Sviđa mi se kako kršiš prvo pravilo planinarenja 🙂 Dobrodošao u klub. Ja nisam bio mobilan, a poziv sam vidio tek iza ručka.

• Jasna

Svaka čast Miša! Eto, neki se boje kiše, neki spavaju a neki se druže s vilama. Ona sam koja je gledala u prognozu i odustala od pohoda. Prvom pravilu planinarenja možemo dodati- možete sami na planinu jer na planini nikada niste sami.

• Marina

Lijepa pričica! Eto, mi dokazali i pokazali kako ne treba uvijek obraćati pozornost na vrijeme. Baš nam je bilo lijepo.”Red” sunca,”red” kiše, puno dobre volje i eto ti savršenog dana!