Popišanac trail 2018.

08.09.2018.

Ljudi moji! Pa ti Slatinčani nisu normalni! Napravili su takvu dobru organizaciju, i ja sad da sad ne znam odakle početi i gdje svršiti? 😉 Prvo ću se ispričati ekipi. Zašto!? Zato, jer svi znaju da ja nikada ne idem na kratke staze. Volim duge pruge, a zabava je uglavnom na kraćim stazama. Tamo je znatno veća brojnost i nešto sporiji tempo, pa se može puno razgovarati, zezati, snimati, intervjuirati. Nažalost toga na dugim stazama nema. 🙁 Manji je broj sudionika i velika razlika u brzini i izdržljivosti između mladih & mladih duhom, profića & amatera, pa većina trči samostalno. Rijetko kada vam netko diše za vratom ili obrnuto. 🙂 A ja volem te utrke od 21km i/ili više km. Kad ne budem mogao tako daleko trčkarati – biti će bolje reportaže. U svakom zlu neko dobro. Hehe.

Nego ‘ajmo čuti što o utrci i organizaciji kažu drugi sudionici jer sam ja (može biti) subjektivan:

U sjeni svjetskog prvenstva na 100 km u Sv. Martinu u kojem je Hrvatska dobila svjetsku prvakinju, u Slatini je održan 3. Popišanac trail. Fali mi otprilike 1 km zato što mi je sat bio nariktan na biciklizam pa sam podešavao dok sam trčao. Ovaj put nisam išao na glavu, nego planski kontrolirano zbog bolnih tetiva i tu me obišlo nekoliko trkača i trkačica od kojih bi izdvojio malca od 11. god. i par prekaljenih cestovnjaka kojima ova brdašca ne predstavljaju problem. Staza je bila trčljiva, s nešto malo asfalta i makadama i puno šume, odlično obilježena, sa 3 bogate okrepne postaje. Zadnjih 3 km sam uspio vratit’ tri pozicije jer je malac posustao, drugi također nije imao više snage da me stigne, te jedna djevojka koja se srušila 20 m od cilja, a druge nisam lovio jer sam odlučio #bezkidanja. Na kraju zadovoljavajuće 7. mjesto, a koliko sam napredovao u ligi vidjet ćemo kad se zbroje bodovi. U cilju također svega u izobilju vode, coca cole, za ručak (čitaj) porcija ćevapa 😋 i za vegane rižoto s povrćem, te 5-6 vrsta kolača. MOTIV-ci su se danas stvarno iskazali i “Popišanac trail” definitvno zaslužuje da dođem i iduće godine ali na dugu stazu. Ocjena 4,7 od 5. jer uvijek ima mjesta za napredak.😉

Krešimir Valentić

Iz godine u godinu Popišanac je sve bolji. Kod “MOTIV-aca” uvijek srdačno, opušteno, zabavno… Staze onakve kakve trebaju biti da uživaš u trailu, prirodi… Za one koji su Popišanac ove godine propustili – mogu reći da im može biti krivo, i nemojte ga propustiti slijedeće godine!

Ela Matić

Nakon ljetne pauze konačno smo dočekali nastavak Slavonsko-baranjske trail lige. Njeno 4. kolo dovelo nas je u Slatinu na Popišanac trail. Osobno mi je ova utrka bila jedna od najboljih na kojima sam do sada nastupio. Odlična staza, odlično vrijeme, preko stotinu natjecatelja u svim kategorijama i odlični organizatori koji su vodili računa da nam ništa ne fali. Iz Požege smo nastupili Krešimir Valentić i ja, i to na stazi dugoj 12 km. Krešo je zauzeo 6., a ja 7. mjesto u muškoj konkurenciji. Staza je bila odlična, trčljiva i odlično označena. Moram posebno pohvaliti jednog dječaka od 11. godina koji je cijelu utrku ravnopravno trčao uz Krešu i mene, i borio se do zadnjeg atoma snage. Na kraju je završio među 10. najboljih, ali taj dječak je za mene pobjednik utrke! Nažalost ne znam kako mu je ime, ali mu još jednom od srca čestitam….BRAVO! I na kraju posebna pohvala i zahvala ide svima iz Udruge MOTIV na cijelom ovom događaju. A posebna priča su medalje koje su kao naše iz Šapica… ovo je dokaz da su Šapice uvijek tu među nama. 😃

Manuel Čarđić

Današnja utrka u meni je izazvala dualizam duha i tijela, da, da… Reče René Descartes… Od jutra veliki adrenalin koji me nagrizao i dobar dio utrke držao u neizvjesnosti. Mogu li to ili ne!? Staza odlična, šumski putovi koji uvijek donose uzbrdice gdje im ne vidim kraj i nizbrdice gdje opet letim. Tako trčim, trudim se disati prema svim pravilima kojima nas uče, pravila dobrog disanja… Disanje i oznake koje su bile za svaku pohvalu dovele su me na pravi put… put da nema odustajanja, put odlične hrane i mjuze… divnih ljudi i to na entu.. 🙂 Što još reći? Organizaacija zaslužuju peticu, čisto školski…

Monika Bizik

A sad opet malo ja… Najvažniji događaj za nas amatere, bilo je predavanje o važnosti hidracije u sportovima izdržljivosti koju je održala Ljerka Jurić Karoli (Farmacija sportsko savjetovalište). Ukratko, iznimno korisno i lijepo prezentirano. Zna posao i ima iskustvo jer sudjeluje na različitim sportskim događanjima. Ali to nije sve! Miljana Azenić mag. kineziologije, koja radi za Sportsko savjetovalište “Kreni” iz ZG (7 puta prvakinja RH u bodi bildingu, ohohoho) me vagala na turbo de luxe digitalnoj vagi i konstatirala da sam full cool i super zgodan, pravo dobar i poželjan, možda čak i najbolji od svih, hehe, jedino kaže imam masne naslage sa unutarnje strane trbušne šupljine i umjesto 5 imam 10 nečega. O užasa! Prava sam debeljuca. Od sutra dijeta, samo jabuke, kruške i voda sa izvora. 😉

Majica, joj ta majica! Majica je vrhunska! Do sada mi je apsolutni favorit bila majica sa Baranja traila, koja nije samo kvalitetna nego i izdržljiva, i lijepa. Ova sa Popišanca je upravo štrumftastična i dobro dizajnirana, ima sve što jedna sportska majica treba imati i mnogi su jednostavno pali na dupe kad su je vidjeli.

Kartica za cvikanje se razljigavila i bukvalno raspala do kraja utrke. Onaj tko je proizveo očito nije računao da ima i nas koji se jako znojimo dok trčimo. 🙂

Dobar razglas, glazba, prostor, klopa prije i poslije događaja, markacija, volonteri i brojnost istih, Catering odnosno roštilj, ma sve. MOTIV-ivci su uistinu moćna nakupina dobrih i sposobnih ljudova (muškaraca, žena i djece).

3d relive je nastao od traga sa Garmina! Ovo je važno jer sam snimao dva traga (vidi dolje).

Ukratko bilo je to lijepo provedeno vrijeme, istrčao sam 25 km, družio se, upoznao dečke iz Daruvara (Tomislav Tepeš i Eniz Jašarević), Draganu Bekić iz Osijeka, poslije puno godina uživo upoznao Mihaelu tj. moju FB imenjakinju (Miša Filipović) iz Slatine, Elu Matić iz Osijeka, neke FB prijatelje koji su me jedva prepoznali (npr. Daniel Ikica i Gabriela Poslon). Joj taj FB, dodaš i na kraju nemaš pojma o toj osobi… Papao sam preslane ćevape, i tek poslije čuo (i vidio) da je bilo moguće uzeti neki lijepi vegetarijanski obrok koji su posluživale vrijedne cure iz Restorana SPORT iz Stare Jošave. Svi, baš svi se slažu da je klopa bila izvrsna. Izgleda da samo ja ne jedem slano, pa me taj natrij-nešto ubija u pojam. 🙂 Imao sam problem na 9.1 km jer sam na kratko izgubio markaciju, pa sam je malo tražio. Inače su oznake bile vrlo intuitivno postavljene i nije ih manjkalo. Jako dobro.

Na kraju usporedite GPX trag sa mog phableta (Huawei Mediapad 3) na kojem je trag snimao Endomondo, i trag koji je snimio Garmin pametna urica. Razlika je ogromna. Inače, Endomondo kada planinarimo (po šumama i gorama) uobičajeno laže i uvijek dodaje 10 – 20% više (km) a sada ih je smanjio!? Haha, komedija. 🙂 Garmin definitivno ima precizniji GPX trag. Ako vaš sat pokazuje manje to je zato jer sam ja trčao više (fulao sam jedno skretanje, malo sam se zablesao tj. zamislio) i jer ste vi sjekli krivine. 😉

Ovu stazu (veliki Popišanac) ću preporučiti Šapicama i pozvati ih na obilazak Slatinskog prigorja. MOTIV-cima sve pohvale, curama i dečkima na postolju čestitke, svima koje sam gnjavio zahvala na strpljivosti. Do novog manje ili više znojnog susreta sa vama, ostajte mi dobro raspoloženi i rastrčani.

A evo i rezultata:

* * *

Ukoliko trebate: webshop, web hosting, cloud, VPS, izradu, dizajn i održavanje web stranica – obratite nam se sa povjerenjem, jer Internet je naše igralište – midnel.hr