Papuk trekk and trail 2023.

25.11.2023.

E na ovakvoj utrci još nismo bili! Doživljaj samo takav! Red snijega, sunca pa snažna mećava, na kraju blato – nema čega nije bilo, no takva idila, bajkovito i čudesno, vizure za pamćenje! Snažna snježna ledena mećava koja se stvorila u trenu sve nas iznenadila, no srećom uz dobru vjetro i vodonepropusnu opremu i te uvijete smo prošli lakše nego drugi. Okrepa za 10! Pekli su nam dečki ćevape, špek, bilo je čvaraka, prava gozba za energiju koja nam je trebala za dalje. Kad smo išli, nisam ni sanjala da ću nogama snijeg gaziti i čuti škripanje, a kamoli da će moje oči vidjeti te divote! Odradili to Active stazu ispod 3 sata, brze i od očekivanoga, tako da sam baš zadovoljna! Organizacija vrhunska, sve lijepo pripremljeno, a Slavonci topli i dragi domaćini, staze odlično označene, sve na nivou! Za ponoviti i za svaku preporuku onima koji još nisu bili! – napisala je Vedrana Babić

* * *

Sjajan trail od 30 i više kilometara koji smo danas riješili krenuvši iz Kaptola preko Jankovca pa sve do Velike. Prvo bih se htio zavaliti organizatorima koji su bili na vrhunskom nivou. Apsolutna pohvala za sve i ne propustite nagodinu Papuk trekk and trail! Ekipa na stazi brza, pažljiva, sjajno raspoložena na vrlo izazovnom terenu. Započeli smo sa hladnim ali ugodnim vremenom lagano je sve curilo od sinoćnjeg snijega. Počeli smo se penjati, a snijeg je bio sve dublji, noge lagano promrznute, sa grana pada za vrat, a ispod snijega blato sa kamenjem i sklizavim lišćem. Nepopisiva kombinacija! Jebem ti i za strgati nešto. Hvala Bogu, bio je to samo štap koji je nastradao na zadnjem spustu. Staza vrlo zahtjevna što zbog vremenskih uvjeta što zbog pravih brda i uzbrdica. Prekrasni pogledi, prirode koja nam je napravila ugodu škripanja snijega pod nogama. Čak smo imali i sunčeko na jedno 5 – 6km. Na 20-om km oprala nas je mećava, nebo se zamračilo i počeo je puhati jači vjetar noseći male kuglice veličine 3 mm u oči, facu radeći masažu lica. Na 26-om km jakim vjetrom pada mi energija, no kao uvijek imam sa sobom svašta. Pojeo i popio, i u tih par minuta ohladio sam se da su me rebra boljele. Nadolazim k sebi i “perem” do kraja. Na kraju sretno 13-ti od 54 trkača koji su došli. Danas sam dodao sjajno iskustvo u svoju zbirku trailova i veselim se sljedećim izazovima. – napisao je Ratko Boroš

Moj prvi trail i odmah 32 km (plus još 5 km jer sam fulao skretanje pa je ispalo 37 km). Izdrzao sam sve do kraja: ukupni uspon od 1.600 metara, nalete vjetra i snijeg koji je padao na Jankovcu, i na kraju mogu biti zadovoljan, jer nisam odustao, a bilo mi ponuđeno od strane GSS- a. Ne bi si to nikad oprostio! – izjavio je s ponosom u glasu Slavko Janjić

Što reći osim da sam prezadovoljan! Gledajući prijave i konkurenciju rekao sam sebi ako budem u top 5. bit će odlično. Stazu sam poznavao tako da me ništa osim snijega koji je noćas pao nije moglo iznenadit. Držao sam se uvijek između 4 i 5 pozicije, ali za više nije bilo snage – dao sam svoj maksimum. Bilo je klizvao i nisam htio prelazit neke granice, jer ne živim od trčanja nego od posla koji radim odnosno od plaće, a bolovanje si ne mogu priuštiti. Neću tražit izgovore, nego ću samo reći da je ekipa ispred bila bolja i ja im od srca čestitam. Staza je bila odlično obilježena, a na nekim kontrolkama je falio još jedan preforator da se ne gužvamo. Kao i uvijek odlična organizacija u režiji SRK Baraber Extream team. – napisao je Krešimir Valentić

* * *

Dok ostali radni narod lovi nepostojeći popust za (ne)potrebne stvari, mi vikend neradnici tražimo bang for the buck of Papuk trekk & trail u smislu gubljenja na stazi i dodatnih kilometara, pa sve do izmjene nekoliko godišnjih doba u samo par kilometara. Sve više slovenskih i mađarskih registracija, govori da su ljudi prepoznali jedinstvenu utrku u prekrasnom Parku prirode Papuk, sa samo jednom okrepom, koja nudi uz standardne banane, kekse i mandarine, i neke posebnosti poput pečene slanine, ćevape i rakiju. – dodaje Kruno Budimir

Osobno, sam jako zadovoljan rezultatom, s obzirom da tijekom ove godine nisam često boravio u brdima. Prijašnjih godina se puuuno više planinarilo, imali smo učestale trkohode (kombinacija trčanja i planinarenja) i znatno veći broj sudjelovanja na brdskim trail utrkama. U 2023. godini, sam imao nekoliko mjeseci pauze od bilo kakvih sportskih aktivnosti, u potpunosti sam izbacio bicikliranje i većinu aktivnosti provodim na polumaratonima i maratonima. Papuk trekk and trail sa svojih 1.500 metara elevacije nije baš utrka za cestovne trkače, jer se na usponu i spustu aktiviraju potpuno druge skupine mišića. To se posebno dobro osjetilo na kraju, kad smo se spustili u Veliku. Tada sam dao gas i poželio još 10 km po ravnom, jer sam navikao tijelo na cestu. O da…

Što se tiče organizacije utrke imam (zamislite) samo jednu primjedbu. 🙂 Cedevita na okrepi je bila prehladna i jedva sam progutao tih par decilitara, jer grlo na približno +37°C nije baš oduševljeno prihvatilo tekućinu na +1°C. Koje su to bile muke, joj.

Nažalost, zbog starta u intervalima; Challenger u 09:00 sati, pa Active u 10:00 sati, a zatim na drugoj lokaciji Light kategorija u 11:00 sati, nisam imao priliku družiti se i snimiti većinu sudionika.

Ali to nije sve, imam i nešto što se odnosi baš na sve utrke, ali me nitko ne sluša, vjerojatno nisam dovoljno glasan. 🙂 O da i ja volim pojačati glazbu, ali na ovakvim skupovima svaki razgovor postaje naporan, nepotrebno se nadvikujemo, trgamo bubnjiće i glasnice. Poslije utrke volimo razgovarati – nismo došli na koncert!

Čestitke najboljima i nemojte štogod zamjeriti – trčati i snimati se mora. Lijep pozdrav na sve strane, vidimo se dragi moji.

Fotke je priložio i Mario Pavičić

Rezultati: https://www.stoperica.hr/rezultat/papuk-trek-&-trail-2023/152

Napomena: Ako želite preuzeti neku fotku možete, ali ne iz debilne Facebook aplikacije. Otvorite  bilo koji standardni internetski preglednik (browser) na računalu ili mobitelu i preuzmite fotku koju želite.

* * *

Ako trebate: webshop, web hosting, vlastiti server ili dizajn web prezentacije – pišite na info@midnel.hr i zatražite ponudu, jer Internet je naše igralište – https://midnel.hr